Zarejestruj się
Można się zarejestrować na określone świadczenia zdrowotne:
- osobiście; w budynku Przychodni przy ulicy ul. Winnica 20, 32-082 Bolechowice
- telefonicznie;
- w przypadku porad pielęgniarskich i lekarskich rejestracja odbywa się za pomocą numerów ogólnych 12 285 10 32, 12 285 11 86
- w przypadku porad położniczych odbywa się za pomocą numeru 533654923 (bezpośredni kontakt z położną)
- za pośrednictwem osób trzecich
- drogą elektroniczną; za pomocą adresu e-mali: rejestracja@przychodnia-bolechowice.pl (za pomocą tego adresu nie zamawiamy stałych recept)
Pacjent ma prawo zapisać się na wizytę każdego dnia pracy podmiotu leczniczego w godzinach od 8:00 do 18:00. Poza tymi godzinami nie odbywa się rejestracja na świadczenia POZ.
Podczas rejestracji pacjent otrzymuje informację o dacie i godzinie wizyty. Terminy przyjęć mogą być:
- planowe- zgodnie z ustalonym harmonogramem przyjęć i pracy Przychodni
- pilne – pacjenci, którym należy zapewnić możliwość wizyty w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia
- nagłe – pacjenci wymagający przyjęcia natychmiastowego od chwili zgłoszenia
- poza kolejnością – pacjenci, którzy na podstawie przepisów ustawowych powinni być przyjęci poza ustalonym harmonogramem przyjęć m.in. kobiety w ciąży czy Zasłużeni Honorowi Dawcy Krwi i Zasłużeni Dawcy Przeszczepu
W przypadkach nagłych i pilnych decyzję o terminie przyjęcia podejmuje personel medyczny. W przypadku braku kwalifikacji pacjenta jako przypadku nagłego lub pilnego, zgodnie z ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przyjęcie pacjenta odbywa się zgodnie z ustalonym harmonogramem przyjęć w najszybszym możliwym terminie.
Podczas rejestracji może zostać:
- sprawdzone czy pacjent jest pacjentem zadeklarowanym w Przychodni
- zweryfikowany status ubezpieczenia za pomocą systemu eWUŚ
- sprawdzona tożsamość za pomocą dokumentu tożsamości np. dowodu lub za pomocą pytań bezpośrednich np. prośba o podanie dwóch ostatnich cyfr numeru PESEL pacjenta
- sprawdzona aktualność posiadanych przez przychodnie danych kontaktowych (numer telefonu, mail).
Wskazany sposób rejestracji dot. drugiego i kolejnych kontaktów pacjenta z Przychodnią. W przypadku pierwszego kontaktu z Przychodnią należy złożyć deklarację wyboru lekarza, pielęgniarki, położnej POZ i postępować zgodnie z zasadami określonymi w zakładce Deklaracje.